Steve Jobs presenteert iAds Terug

iAd

Steve Jobs presenteert iAds – Opgeruimd staat netjes?

Met iAds is een einde gekomen aan de vaak slechte advertenties in de apps op je iPhone of iPod Touch. Althans; als het aan Jobs ligt. Met iAds is het namelijk mogelijk om interactie en emotie te combineren in advertenties. Niet een geheel nieuw concept, want dat gebeurt natuurlijk al een tijdje met bijvoorbeeld campagnesites. Deze zijn vaak alleen niet, of niet volledig mobiel toegankelijk.

Een enorme verbetering van iAds is, in ieder geval, het functionele aspect ervan. Want laten we eerlijk zijn, de kwaliteit van de advertenties blijft toch echt afhangen van de adverteerder en haar bureau. De functionele innovatie houdt in dat, wanneer je klikt op een advertentie binnen een app, je niet uit de app gegooid wordt om vervolgens via Safari de follow-up te zien. Het is nu mogelijk om de volledige advertentie te bekijken binnen de app waar je je op dat moment bevindt. Een relevante update dus.

We hopen dat de nieuwe mogelijkheden die iAds bieden, adverteerder en bureau inspireren tot het bedenken en ontwikkelen van mooie en relevante advertenties. Aan Jobs zal het niet liggen.

Presentatie deel 1
Presentatie deel 2

Geplaatst op: 20/04/2010 14:23
Categorie: Blog